link

~saya umpama ice cream mencair dia tengah panas ~

my life is consider as a popsicles melt under the sun. laying there lifeless. emptiness.  aku boring tahu tak duduk rumah for this 2 weeks holiday !!!! tahu tak !!! sebab itu aku cakap aku umpama ice cream tengah cair kat tengah panas!!! haish T,T. Apa mahu buat. Nak mintak keje mak xbagi, suruh concentrate kat studies la, padahal cuti 2 minggu kot, boleh aku kumpul duit. Malam aku study la T.T. Apa la susah sangat nak bagi aku pergi kerja T.T. Bila aku mintak duit nak beli phone baru xbagi la pulak =..=". Cakap nanti kakak kerja kakak beli la. masalahnya sekarang bila aku nak kerja xbagi la pulak =..=". macam mana nak ada duit kalau aku xkerja. lepastu membebel kat aku sebab xreti nak berjimat ><. masalah betul kalau jadi anak mak nie T.T
hahahah!! dah dah cukup la aku mengadu nya!! hahahah xDD. nie aku nak cakap nie. Mak tiri aku ada belikan aku kain sari and beg wea!!!! she just went to india a few weeks ago and she bought me a saree and a bag. a green saree with a blue bag. Lepas tu masa pergi hari belia hari itu mak original aku belikan aku pink korean bag. cute ouh !!!jap jap jap..aku upload gambar kain and bag tu. nak tunjuk nie !!!! hahahaha XDDD
jeng jeng jeng !!! siap edit taw XDDD. yang blue bag  and green saree tu mak tiri aku yang bagi and yang pink bag tu original mak yang bagi XDD cantik x ?hahahaha XDDD
yang saree tu mak tiri aku suruh buat baju for raya. but masalahnya, aku pun xtahu nak buat baju apa for raya. i do ask a few of my friends for their opinion bout it. a few of them said that i should make kebaya or sarawak kebaya, few of them said that i should just do the normal kebaya =..=". haish. xpela. senang senang aku just go to taylors i just ask what suit me with that saree :))
pening kepala aku memirkirkan apa aku nak buat dengan kain tu. wea!!! wea!!! wea!!! aku ada cakap x yang warna kain tu sama dengan baju melayu sayang saya ? XDDD. hahahahaha !! coincidently kot !! hahaha !! dia pernah cakap yang dia ada tempah baju melayu colour hijau biru for raya then he ask me to search for the same colour to match for our raya later. mana nak cari cik abang iskandar oi last last datang la saree yang sama colour dengan baju melayu dia tu . yeay yeay yeay yea !!! raya tahun nie sama colour ngan bf saya XDD. 

No comments:

Post a Comment

hey hey!!!!do leave some comments about this noob blog!!!