link

~bukit jalil time baby~

 
i am cookie monster!!! hahahaha XDDDaku sayang cookie monster !!!! comel je aku tengok cookie monster colour biru ini ^^. okok. back to my title for my mr.bloggie hari nie . tajuk hari nie bloggers bloggers ya adalah spending your energy at taman bukit jalil!! ahahah XDDD. yup yup. semalam aku menyempang tenaga aku berjalan jalan di taman. hah hah hah !!! mesti ingat aku dating kat situ kan !!! piat telinga tukan !! baca la dulu.tulah rakyat malaysia, suka membuat konklusi sebelum tamat cerita. ceit. aku pun sama!!  ahahahaha !!! so sambung balik. petang semalam aku and es plan nak bawa imran jalan jalan kat taman bukit jalil tu, but aku tengok kesian la pula tengok nanti adik aku nanti main main sorang. xsyiok la kan. soooo sebelum aku keluar tu, aku online facebook jap, then suddenly eyna pop my im by asking "hey babe". btw eyna nie bff aku,she just return from her PLKN. soooo then pop mentol atas kepala aku. apa kata aku ajak eyna and adik adik dia pergi bukit jalil sekali dengan aku. lagipun aku dah lama xjumpa kawan aku sorang nie hah. sooooo 15 minutes after aku im dengan eyna *agakla* es pun sampai. masa otw nak pergi rumah eyna, starsky was like in bad mood i guess. he said dont call him "sayang" in front of imran. sedih taw T.T. sampai hati dia :(. sooooo masa dalam kereta la saat yang menyedihkan but it doesn't last long pun XD. korang tahu !! masa nak ambil eyna dekat rumah dia, es salah jalan tahu. aku dah cakap dah, ikut jalan nie, then dia cakap jalan sempit la. aku pun tunjuk la jalan jauh. hah!amik ko! jauh!!hahhaha!!padan muka dia. aku dah cakap .degil XDD. sooo kita pun sampai la lambat amik eyna kat rumah dia. we suppose arrived at bukit jalil like around 5 i guess. but we arrived at eyna house at 5 =..=".sooo we are kinda late for the taman bukit jalil thing ~
soooo after amik eyna dekat rumah, we head up to bukit jalil. sampai sana around 5.30 i guess~. aku sampai sana aku berkepit dengan eyna jw, es aku buat tak tahu jw. biar dia ><. sooo aku naik taman dulu, then titiba budak budak semua dah entah kemana dah. last last es cakap dia orang ada kat bawah dia orang nak jalan jalan . fine. aku pun ikut je la. es jalan kat depan jaga budak budak tu. aku dengan eyna jalan kat belakang cerita pasal life masing masing. eyna cakap kat kem dia susah.nak makan kena beratur panjannnnnnnnngggg !!!! nak mandi pun kena beratur panjannnnnggggggg!!! nak solat pun kena beratur panjanggggggggg doh ! xnak aku. luckily aku tangguh XD. eyna cakap makan setengah jam jw. nak beratur lagi ? nak makan lagi ? macam mana doh !><. then eyna ada cakap yang sesiapa yang tangguh PLKN tahun ini, nanti masa dia nak sambung PLKN, masa tu dah jadi 6 bulan T.T.waaaaaa!!!hope aku xpayah sambung.then we exchange our story. aku cerita la pasal form 6 aku nie hah. suka duka. hahahah xDD. cungap cungap kau tahu aku bercerita dekat eyna. dah lama xbersenam katakan XDD.soooo tercungap cungap sikit. naik tangga tinggi ouh !!! penat aku ><. then finally we arrived at a bridge,dekat situ ada banyak ikan !!! besar besar!!! ikan keli pula tu. mengidam pula ikan keli masak sambal ahhahahahah XDDD.jap jap jap.. aku rasa ada gambar. aku upload jap ea.but xjelas sangat la sangat. sebab aku terlebih zoom T.T
  

comel je kura kura nie XD
nie baby kura kura !!! aint it cute XD
idk why i like turtle sooo much =..="
baby turtle is big enough to fit inside the cat fish XD
kesian tengok kura kura nie kena buli dengan catfish !! XD
see see see see !!! besar kan !! besar kan!! kalau buat sambal ikan keli pun aku xlalu nak makan

hahahaha!!! banyak gambar kura kura jw. dah dah dah. nampak sangat aku obsessed dengan kura kura.. lepas tu kan !!!lepas tukan !!! aku ada tangkap gambar dengan eyna !!! heee...sorry la gambar edit je pun :)
 
sila ignore muka penat saya  =..="

heeee!!!  then we continue our walk. penat ><.then then then kan. masa nak patah balik  pergi car park. selipar adik eyna yang nana tu tercabut taw. sooo kita orang pun berpicnic la kat tepi tu. meneyeh neyeh selipar dia tu. xjugak masuk.penat aku meneyehnya =..=".masuk but separuh jw.separuh pun separuh la. setengah jam ouh buat benda alah tu !. its ok then.we just continue our walk because we are kinda near with our carpark. when we reach at the tp of the hill. suddenly jadi balik.=..=".aku dengan eyna dah penat dah menenyeh. last last es datang for the rescue !!!dia punyalah risau ingat kita orang kena culik ke, luka ke, jatuh dalam gaung ke. hahaha XDDD, last last dia suruh jalan dulu, dia pergi ambil extra selipar dekat dalam kereta dia. bila eyna suruh nana(adik eyna) jalan kaki ayam, xnak la pula. xapala. dia malu mungkin. then jalan jalan jalan adik eyna ijan datang bawa extra selipar . soooo tamat la ekspedisi perjalanan kita orang. maka tamatlah warkah saya pada hari ini , terima kasih keran sudi baca ^^v
                                                           

No comments:

Post a Comment

hey hey!!!!do leave some comments about this noob blog!!!