link

i fail my computer test =..=."

can u imagine it. I FAIL MY COMPUTER TEST! it is for my L driving license. dammn it =..="
abang license pick me up at 8.15 soooo we straight head up to the driving test centre.  i was there but my friend was not there. yeah yeah i do make some friends here ^^ her name is diela ^^

soooo i was there but diela was kinda late.its oky.soo i take my no turns and wait for my number to be called out.while waiting for my number to be called out, i read one poster in front of me saying SEBELUM MENGAMBIL UJIAN KOMPUTER.1-kemukakan ic anda (check)
2-pamerkan sijil anda (check)
3- sila buat bayaran sebanyak RM 10 untuk pengambilan gambar 
sampai kat situ aku dah gelabah.mana taknya.dalam wallet ada RM 5. titibe kat skrin no. giliran
007 !
mana xgabra aku. fine aku buat muka tebal g depan bagi ic then dia suruh amik gambar.fine aku g la amik gambar.after that dia ckp "dik bayar 10 ringgit ea " hah sudah. then aku cakap la aq xbawak duit and abang license tu pun xbgthu nak kena bawak duit betul la ! then akak tu tanya la. kawan xd? x...saya sorang je.then akak tu pun cakap.xpla time abng tu dtng amik, mintak duit ngn dia. soooo aku pun g la amik ujian tu. the question is very confusing. sooo i just do my best. finally i finish it and i wan to check my answer. when i want to click the semak button. then sudenlly i appears " SILA AMBIL KEPUTUSAN ANDA DI DEPAN "
i was like WTF! great. luckily i can still press the button semak keputusan/ so i press the button and this come out.
GAGAL!ANDA MEMPEROLEHI 41/50
MARKAH UNTUK LULUS ADALAH 42/50
i was like sooo pissed off!!!lagi satu jew!!!!fuck!sooo aq kuar dengan hati yg benjol berlebam :'(
then time aq kuar.akak tu ckp."dik, jgn lupa byr ea" sempat lagi akak nie.then aq senyum aq trs bla :P

No comments:

Post a Comment

hey hey!!!!do leave some comments about this noob blog!!!