link

~photoshooting at flora festival with a talented 14 years old photographer~


hurmmmm. aku xingat hari apa. tapi yang aku ingat hari pesta flora hari tu. awesome ouh !!! banyak gila bunga aku tengok. bagus gak kerajaan buat pesta macam nie. boleh tarik pelancong and naikkan income government. yang aku boleh type kat sini is, tempat tu memang luas ! yang paling jakun sekali kan !!! aku ada nampak KFC, KENNY ROGERS mobile !!! allllaaa..yang dia orang bukak atas lori tu. ajahahahahhaah XDDD
okok. balik to the topic. sempena fest tu, qienah. adik kawan aku. dia ajak aku jadi model dia for that particular event. what makes me shock is. budak tu baru form 2 kowt ! ahahhaa !! xapala. accept jw la. buat pahala. tolong budak kecik mendapat pengalaman. hahaha XDdah dah.. tengok gambar sendiri. tengok bertapa talented budak nie.


















                                                           
         

 
                                        
          

           

             

        

           








                                         

                                           

                                                 






No comments:

Post a Comment

hey hey!!!!do leave some comments about this noob blog!!!