link

~dating dekat rumah XD~

 jeng jeng jeng. hari aku dating kat dalam rumah! hahaha XD. tak adalah. actually semalam aku ada beli  CD game nie, then aku dah install apa semua, then tak boleh bukak. so i ask es to come over. so he say yes. then dalam pukul 2.30 dia sampai. dah la masa tu tengah masak, kelam kabut aku mencari tudung =..=".so masa dia datang adik aku yang si imran tu punylah gembirang ribenna betul hah, yelah, al maklumlah, kami semua mati kebosanan di rumah. so es pun masuk lah rumah dengan sambutan yang sangat "friendly" from imran. ahhahaha ! yelah, kesian dia. then aku cakap dekat es to layan imran for minute sebab aku nak masak. so si es pun layanlah imran dengan penuh kasih sayang XD. si es ajar imran main battlefield ! hahaha! game tu ohsemm! then ajar main game kereta la, haish =..=". bila aku dah siap dengan masakan aku tadi, aku ajak imran makan , ada ke dia cakap, "nantilah!". amboih =..=". bakal abang ipar datang rumah sampai lupa makan. tadi bukan kemain lagi nak makan =..=". lepastu si es pujuk imran pergi makan. it shocks me to hell sebab imran ikut je cakap es without any abjection. ini sudah melampau ! ><. fine. whatever, theres nothing to be jelly pudding bout it. lepas makan everything, es pun go and check what happened. imran was busy watching seafood movie dekat lappy es, masa tulah aku nak ehem ehem ehem, ahhahha XD, aku baru dekatkan kerusi dekat es, imran "abang es !!!" es pulak "ya imran ? ". imran "sotong nie kelakarlah". aku dalam hati baran je =..=". ky fine. hhaha! tak kisah pun. then es cakap game tu kena install balik. aku pun install la balik. install install install, tengok tengok tak boleh. sooo we set up to back to the mines where i bought it and chamge with a new one.
sooo now i have buy the one, but tak install lagi, nanti nanti la install. jadi terima kasih sebab baca cerita aku yang sangat bodoh pada malam nie ^^v

No comments:

Post a Comment

hey hey!!!!do leave some comments about this noob blog!!!