link

dilemma i guess ?

haissh. macam mana nak start story ea. hurmmm. jap. guling guling dekat atas katil kejap. hah!. macam nie.aku dengan es has been around for like 1 year and 6 months dah. and dijadikan cerita. last month , we break up making our separate ways. yes. i have to admit it. we have some issues back then before we decided to end up our relation. i cried a lot that night. i even lost my weight since that day happen. then out of the misery. munculah mamat Z nie. dia sama sekolah dengan aku. kelas sebelah je. kita orang jarang cakap dekat sekolah but kawan kawan aku asyik attack aku dengan mr.z. i thought they just play on me. so i just take that as joke. so nak pendek kan cerita. mr.z nie ada hati dengan aku. dia tak berani nak approach dekat aku sebab aku dengan es, so dia malas nak kacau relation kita orang. then since kita orang dah break up, dia masuk la line. jap. tarik nafas jap nak type. ahahahhahahaaaaa. sambung balik. so we start chatting on facebook and texting. a lot!. 24/7 kau ! XD. then he confess to me that he kinda loves me. in that moment, aku terfikir gak, es macam mana sebab aku still mengharap untuk es datang balik dekat aku. so i said to him that aku boleh suka kau but sayang kau memang susah, jangan tunggu aku. then he just ok with it. untuk pengetahuan you guys. jap. nak amik bantal kalau you guys nak tahu. boleh dikatakan hari hari aku buatkan bekal untuk dia for recess time untuk dia. kadang kadang spaghetti carbonra or either bluberry chesse tart. malu dah. haish. aku buatkan pun sebab selama aku dengan es, ada la jugak aku masakkan untuk dia, but tak ada la sampai buat bekal pergi class dia. aku suka gila bila mr.z cakap dia suka apa yang aku bekalkan. malu habis la aku masa tu. me and mr.z banyak spent time together. he even call me sayang and dinda. wth ! melt habis la kan. but the problem here is, es datang balik dekat aku for several times now. but aku nak bagi chance untuk mr.z sebab kalau boleh aku start a new relation with someone new like mr.z. tapikan, mr.z nie macam tak ada inisiatif lagsung nak kenal info about me. what i mean is if you guys ada suka dekat  seseorang nie kan. mesti you guys macam reporter tanya macam macamkan ?. tapi mr.z nie tak langsung! aku je yang terhengeh hegeh tanya dia macam macam :(. then aku ada la jugak tanya opinion kawan kawan aku before updating in mr.bloggie. dia orang semua cakap im better with es rather than mr.z sebab es lagi faham aku rather than mr.z and es is more mature than mr.z and es can take care you better than mr.z. haish. mata pandang atas muka bawah meja =..=".
soooooo to conclude all of this ridiculous problem. gua putuskan untuk menjalinkan hubungan dengan study gua! gua malas nak serabut piki'aq pasal benda ni! stpm yo ! haish. but tak jugak, aku ada cakap dengan es, if dia nak aku balik. bawak aku jumpa parents dia and jumpa parents aku and explain relation between dia and aku. mr.z pulak, we better of to be friends. aku bukan mainkan perasaan kau atau apa. but i think antara kau and kau cukup hanyalah sekdar kawan sahaja. haiiiiiiihhhhhhh. lega cerita aku dah siap.
hah!!!! before aku tekan button publish ! aku nak habaq sikit na! aku lama tak blogging blogging sebab busy la nyah ! stpm aku tak lama lagi nie! soooo wish me good luck and assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment

hey hey!!!!do leave some comments about this noob blog!!!